Re: Jaki zasilacz z gatunku fireworks?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:04:15 MET

"Zyggmunt" <zyggyygnt_at_po.com> wrote in message
> [...]
Dzieki wszystkim za porady, mam nadzieje, ze Codegen nie robi zasilaczy z
PFC, bo podalem, ze ma byc 300W z PFC, albo Modecom 300W GT. Nie wiem
dokladnie jak to jest z tymi przetargami, bo ja tylko doradzam znajomemu,
ale cos mowil, zebym przygotowal taka wersje naokolo, jakby nie mozna bylo
jawnie podac firmy i modelu, bo to jest na zasadzie, ze biora najtanszy.

Zasilacz za 150zl nie przejdzie, bo jak decydent zobaczy tu 150zl, a obok
70zl, a jedno i drugie to zasilacze, a jeszcze ten tanszy bedzie mial 400W
;) to nie musze chyba mowic....niestety taki kraj.

pzdr
Zbyszek