ihc synth, eusexe.exe

Autor: Leon (mariuszlonca_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:07:36 MET

W sieci lan w pracowni sbs zaczely sie dziac jakies cuda.
po zalogowaniu użytkownik widzi tylko biały pulpit i ewentualnie pasek zadań.
Czasem da się cos uruchomić , a czasem nie. Komp bardzo wolno chodzi.

Znalazłem programik ihc synth i eusexe.exe i jak zagogowałem to na jakimś tam
forum znalazłem post mówiący, że ten plik eusexe.exe jest utworzony przez
jakiś wirus (nic nie było o nazwie). Niestety te kompy w pracowni są tak
wolne 200 MHz, że przy jakimkolwiek skanerze antywirusowym by sie wieszały.

Wiecie coś na temat tego wirusa?