Re: Jaki zasilacz z gatunku fireworks?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:30:59 MET

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki wszystkim za porady, mam nadzieje, ze Codegen nie robi zasilaczy z
> PFC, bo podalem, ze ma byc 300W z PFC, albo Modecom 300W GT. Nie wiem
> dokladnie jak to jest z tymi przetargami, bo ja tylko doradzam znajomemu,
> ale cos mowil, zebym przygotowal taka wersje naokolo, jakby nie mozna bylo
> jawnie podac firmy i modelu, bo to jest na zasadzie, ze biora najtanszy.

Ja osobiście jeszcze nie widziałem zasilacza z PFC, który byłby
jakimś totalnym badziewiem, więc nie powinno być źle.
Z przetargami bywają czasem takie "przekręty", że aby kupić
sprzęt konkretnej firmy, podaje się np. wymiary obudowy
w milimetrach, tak że żaden inny sprzęt nie pasuje do opisu. ;)
W przypadku zasilacza może można by podać masę (co najmniej
ileś tam gramów), podobno im cięższy tym lepszy, ale
znowuż można by trafić na jakiś sztucznie obciążony...

Pozdrawiam,
Artur