Pare glupich pytan... plyty glowne i k. graficzne

Autor: kaz3k (kaz3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 10:00:03 MET

Witam!

Chce kupic grafe i mam pare pytan...

1. Czy sa WWW gdzie wyszczegolniono karty graficzne pod katem napiec jakich
potrzebuja?
    Chodzi mi o grafy pow. 2000 PLN - m.in.: WinFast A380 i ATI Radeon
9800XT

2. Czy sa WWW z plytami glownymi i opisem ktore karty AGP sa z nimi
kompatybilne?

3. Ktora z wymienionych kart powyzej pasuje do plyty Asusa A7V8X w instrucji
mam,
    ze musi byc karta na 1.5V.

4. Czy bede musial zmienic zasilacz pod ktoras z tych kart? Mam Codegena
300W.

Bede ogromnie wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz...
...nie chcialbym wywalic 1/4 stowy na cos, co bede mogl
nad lozkiem powiesic...

--
Pozdrowka!
Kaz3k