Re: Radeon 9200 - zmiana częstotliwości TV-Monitor

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:24:09 MET

> Witam. Posiadam kartę R9200 SE i problem jest następujący - po ustawieniu
> monitora jako priorytet (czyli 72 Hz) a TV jako second (czyli 50 hZ)
> obraz filmu pokazuje się na monitorze a na TV czarny obraz. Coi zrobić

Jeśli ustawiasz monitor jako prime, a TV jako second to NIE MUSISZ zmieniać
częstotliwości monitora. Powinien pracować w takiej, w jakiej masz go
normalnie, natomiast TV działa w takiej, jakiej może, czyli te 50 Hz. W
zakładce Nakładka sterów musisz włączyć TheaterMode, wtedy po starcie filmu
obraz zajmie od razu cały ekran TV - bez tego okienko playera będzie czarne.
Aby w takim trybie uruchomić napisy na TV musisz mieć programik Divxg400 lub
kodek ffdshow.

> żeby przed każdym oglądaniem filmu nie przestawiać częstotliwości
> (50Hz/50Hz) ? Drugie pytanie: jeśli już ustawię monitor-50hz / TV-50 Hz to
> po naciśnięciu FullScren (pełny ekran) po prawej stronie i na dole ekranu
> pozostaje mi niewykożystana nazwijmy to listwa tzn. obraz powiększa się na
> całym monitorze oprócz tych dwóch części ekranu i dziwnie się

Takie ustawienie będzie wtedy gdy i monitor i TV włączysz jako prime -
monitor przełączy się na częstotliwość TV. Piszesz o obrazie na monitorze?
Zniekształca się, ponieważ pracuje w 50 HZ - ustaw go dobrze pokrętełkami
monitora. Pamiętaj, że monitor nie powinien pracować w takiej rozdzielczości
i na czas oglądania filmu najlepiej go wyłączyć.

> zniekształca. Szczególnie działa to na Best Player. Jaki waszym zdaniem
> player jest najlepszy i najwygodniejszy program do odtwarzania filmów
> gdzie będzie można zmieniać np. wielkość liter ?

Dla mnie najlepszy jest SubEdit i ustawienie monitor i TV na prime. SubEdit
ma regulację wszystkich parametrów ustawienia obrazu i napisów.

PS
Ufff... który to już raz piszę... Ale zamierzam zrobić stronkę poświęconą
TVout w Radeonie, już porobiłem rysuneczki wtyczek ;)

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424