Winfast TV Ekspert - problem

Autor: Kris Anrod (anrod[WYTNIJ_TO)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:24:04 MET

Witam,

po zainstalowaniu karty jak w tytule mam następujące problemy:
- częste zawieszanie się tunera radiowego głownie przy próbach
nagrywania lub odtwarzania nagranych plików
(pojawiają się komunikat o błędzie którego nie można wyłączyć nawet
Ctrl+Alt+Del),
- trzaski słyszalne w głośnikach przy zamianach ustawień,

Win98, Athlon 2000+, Asus A7V8X-X Via KT400, Radeon 9200,

czy ktoś miał podobne problemy? jeżeli tak to jak sobie z nimi poradził?

myślę o wymianie na Winfast TV Delux tylko nie wiem czy ma Nicam. Ktoś
się orientuje?

Z góry dziękuję z jakieś wskazówki.

Pozdrawiam,
Kris Anrod