Re: Radeon 9200 - zmiana częstotliwości TV-Monitor

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 10:14:54 MET

> PS
> Ufff... który to już raz piszę... Ale zamierzam zrobić stronkę
poświęconą
> TVout w Radeonie, już porobiłem rysuneczki wtyczek ;)

Jeszcze przydałby się jakiś automat, który by automatycznie odpowiadał
na takie pytania. Chyba umiejętność czytania instrukcji i pomocy jest
rzadkością. Nie wspomnę o Google.
Po zainstalowaniu sterowników automatycznie włącza się pomocnik.
Następne pytanie pewnie będzie jak w ffdshow włączyć napisy.

--
Józef