Pamięć wirtualna

Autor: Webraider (webraider_at_NoSpAm.interia.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:32:39 MET

Witam. Mam problem (jak zwykle zresztą :P). Otóż mam zainstalowany system
Windows XP i na dole przy zegarku pokazał mi się symbol wykrzyknika w takim
żółtym trójkącie i komunikat: "System ma za mało pamięci wirtualnej. System
Windows zwiększa rozmiar pliku stronicowania pamięci wirtualnej. W czasie
trwania tego procesu, może wystąpić odmowa na żądania pamięci niektórych
aplikacji. Więcej informacji możesz znaleźć w Pomocy". Co to oznacza i jak
to wyłączyc? Pozdrawiam.