Re: Duron / zasilacz

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 23:13:44 MET

Użytkownik maX napisał:

> Ależ ja nic nie mam do Codegenów itp. Sam do niedawna śmiałem się z postów
> zalecających w pierwszej kolejności kupowanie chiefeka od 400W wzwyż. Sam
> złożyłem ileś kompów z takimi badziewiami i nic do mnie nie doszło że któryś
> się "spalił". Ale akurat ostatnio miałem problem z prądożernymi kartami
> grafiki i stąd przestrogi.

Nie rozumiemy się. Ja wcale nie polecam codegenów, megabajtów itepe.
Zawsze jak komuś składam kompa, to zalecam na dzień dobry kupić porządny
zasilacz. Po prostu ten mój działał kiedyś z duronem 800, potem z
athlonem 900, potem z athlonem 1200, i w końcu z obecnym, tak samo z
katrami i napędami. Po kolei dokładałem, i niczego niepokojącego nie
zauważałem, więc używałem tej zasiłki nie mjąc powodów do jej wymiany.
Ale gdyby ktoś mi oferował zamiane na jakiegoś codegena to bym sie nigdy
nie zgodził.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk