Re: Duron / zasilacz

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 23:05:18 MET

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl> napisał
w wiadomości news:c1tmf0$qgh$1_at_news.atman.pl...
Użytkownik maX napisał:

> Czytałeś pierwszy post ? Przecież wyraźnie napisał że jego 250 ma realną
moc
> 120W - a ty masz 235 zapewne dobrej firmy który ma faktycznie 235W i
jeszcze

A ty czytałeś? Przedpiśca napisał, że na linii +5V/+3,3V ma max 120W. Ja
mam w swoim na +12V 115W max. Poza tym mój zasilacz jest firmy KME (tak
na na naklejce piszą). Nie wiem co to jest, wygląda na jakiś noname,
więc ten argument od razu odpada.

Ależ ja nic nie mam do Codegenów itp. Sam do niedawna śmiałem się z postów
zalecających w pierwszej kolejności kupowanie chiefeka od 400W wzwyż. Sam
złożyłem ileś kompów z takimi badziewiami i nic do mnie nie doszło że któryś
się "spalił". Ale akurat ostatnio miałem problem z prądożernymi kartami
grafiki i stąd przestrogi.