Re: Athlon 600 a Celeron 400

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 23:14:02 MET

Niejaki maX twierdzi jakoby:

> http://www.tomshardware.pl/cpu/20030217/index.html
> Test nieco tendencyjny bo Athlona wykastrowano żeniąc go z pamięciami PC100
> (a ty masz PC133 które znacznie go przyspieszą) ale daje pewien obraz

Ale czy jak procesor pracuje na 100, to pamięci będą pracować na 133? Na
Celeronie w tej chwili pracują one na 66Mhz. Poza tym jedna jest PC100,
więc wszystkie będą pracowały na 100.

Ciągle się waham czy kupować ten procesor i płytę, gdyż jak na razie
Celeron 400 jako drugi komputer wystarcza, a stówa piechotą nie
chodzi... Ale coraz bardziej skłaniam sie w kierunku kupna.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//