Re: Athlon 600 a Celeron 400

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 20:35:11 MET

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c1tb36$le$1_at_inews.gazeta.pl...
> Niejaki Piotrek twierdzi jakoby:

> No i tu jest pewna rozbieżność zdan pomiędy Tobą, a maX, który twierdzi
że:

http://www.tomshardware.pl/cpu/20030217/index.html
Test nieco tendencyjny bo Athlona wykastrowano żeniąc go z pamięciami PC100
(a ty masz PC133 które znacznie go przyspieszą) ale daje pewien obraz

> A poza tym, kupno Celerona 800 oznacza dla mnie również potrzebę
> zdobycia przejśćiówki Slot1->FCPGA, która swoją cenę też ma.

I to dobrą przejściówkę - te tańsze zauważalnie zmniejszają wydajność proca