Re: Duron / zasilacz

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 20:29:32 MET

Użytkownik "PeKlesyk" <peklesyk_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> heh...
>
> kupuje taki zestaw z powodów ekonomicznych :)
>
> co do GF2MX - mam go od jakiegoś czasu i jest chyba wyjątkowo oszczędny w
> spożyciu energii, bo nie grzeje się specjalnie mimo iż nie ma wentylka ani
> nawet radiatora - ot goły chip :)

To spróbuj najpierw w minimalnej konfiguracji sprzętowej - bez nagrywary,
kart PCI i FSB100. Jak będzie działać stabilnie, pokolei "dokładaj" aż
osiągniesz pełny konfig. Potem jeszcze dorzuć coś aby sprawdzić czy przy
zwykłym konfigu nie pracujesz na granicy mocy. Ale tak jak mówiłem - nawet
Codegen 300W za 60zł będzie dużo lepszy od tej aktualnej 250-ki, a ją możesz
przy "wypuścić" przez Allego - do słabszej konfiguracji najzupełniej
wystarczy.