Re: Athlon 600 a Celeron 400

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:23:33 MET

Niejaki maX twierdzi jakoby:

> Te pamięci muszą być conajmniej PC100, a skoro to 3x64MB to mogą być PC66.

Jedna jest nieznana (Ale prawdopodobnie PC100, a dwie są PC133)

> Warta. Zawsze też możesz kupić, "pobawić" się trochę i opchnąć za np. 150zł

> Tak

Szukałem w necie i nie znalazłem, ale ciekawy jestem, jak znacząco.
Obecnie Celeron 400 robi 1200p w 3DMark 2000.

> Grasz na TNT2 M64 ?

Nie ja, moja siostra. Jest to drugi komputer, a prostsze gry ładnie
biegają. Na upartego można nawet w GTA3 pograć :)

> Na 99% tak. Jeśli masz wątpliwości to dorzuć (tymczasowo) ze 2 napędy i
> sprawdź czy przez parę godzin nie będzie problemów. Jeśli nie to tym
> bardziej w zwykłej konfiguracji nie będzie.

Ok, potestuję. A w razie czego pójdzie tam mój Feel 300W, a wreszcie
będę miał motywację do kupna Codegena :)

> Bedzie szybszy, a co ważniejsze na tym GB możesz wstawić D1300 lub A1400

Na to się nie zanosi, ale zawsze jakaś furtka jest.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//