Re: Athlon 600 a Celeron 400

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:14:44 MET

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c1t99q$nnt$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam okazję nabyć Athlona 600 z płytą pod niego (Gigabyte GA 7ZX-1,
> KT133) za 100zł.
>
> Mam chęć rozbudować sobie tym mój drugi komputer, Celeron 400 z płytą na
> BXie. Reszta zestawu będzie bez zmian, i wygląda następująco:
> 192MB RAMu, (3x SDRAM)

Te pamięci muszą być conajmniej PC100, a skoro to 3x64MB to mogą być PC66.

> Riva TNT2 M64 (32mb ram)
> 2x HDD Seagate U6 bądź U4 (6,4 + 3,2 GB)
> CD 50x
> Zasilacz Emiter 225W
>
> Czy jest sens kupować owego Athlona? Czy cena jest warta zainteresowania?

Warta. Zawsze też możesz kupić, "pobawić" się trochę i opchnąć za np. 150zł

> Czy znacząco poprawi on wydajność zestawu?

Tak

> Zestaw używany jest głównie
> do Internetu, Divx-ów i gier.

Grasz na TNT2 M64 ?

> Czy zasilacz wytrzyma?

Na 99% tak. Jeśli masz wątpliwości to dorzuć (tymczasowo) ze 2 napędy i
sprawdź czy przez parę godzin nie będzie problemów. Jeśli nie to tym
bardziej w zwykłej konfiguracji nie będzie.

> Jak przedstawia się wydajność owego Athlona 600 do Celerona 800? (Jest
> to max, jaki mogę posadzić na tej płycie)

Bedzie szybszy, a co ważniejsze na tym GB możesz wstawić D1300 lub A1400