Re: czy to jest spalenie procka? czy moze pasat izolacyjna ?

Autor: Rafał (eMulePolice_at_skasuj.op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:34:00 MET

był 29 luty (niedziela) gdy o godz. 19:28, na pl.comp.pecet, Grendel
napisał(a):

> acha... i 'jak spadł' ?
> Normalnie - prawa Newtona nie przestały działać ;)
> Następnym razem kupuj radiatory z porządnym mocowaniem (na 3 haki), albo
> obudowę desktop, żeby sobie radiator na procku leżał w naturalny sposób ;)

trzaslo, spadl i komp zawisl - wszystko trwalo jakies 0,1 sek
juz nie wstal :(

czy jest jakas metoda by sprawdzic ze rzeczywiscie sie spali ?
a moze jednak cos innego ?

kur... pierwszy raz od .... hmmm 15 lat spalil mi sie procek i to w dodatku
2 w ciagu 3 dni wrrr

--
pozdrawiam
Rafal