Re: Seagate - maly problem

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAM.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 18:32:19 MET

pY+oN9 <pyton9_at_wp.pl> wrote:
> [...]

Mam to samo na Seagacie 80 GB SATA. Od czasu do czasu zdarza mu się
całkowicie wstrzymać komputer i przez kilka sekund pochrzęścić jak by dostał
mu sie piach w łożyska, nawet w trakcie ładowania systemu. Uaktualniłem bios
kontrolera, sterowniki kontrolera, zmniejszyłem temperature pracy
wiatraczkiem do 35 st. C i to wszystko nic nie pomogło. Najwyraźniej "ten
typ tak ma". Dysk pracuje bez utraty danych od września 2003, Seatools nic
nie wykazał.

pozdr.