czy to jest spalenie procka? czy moze pasat izolacyjna ?

Autor: Rafał (eMulePolice_at_skasuj.op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 18:24:47 MET

Hejka

szlak mnie trafia
problem: spadl mi wentylator z procka (1700 XP na K7S5A) podczas instalacji
windy.blue screen i pad. Nie chce sie ponownie odpalic komp (nic -zero
rekacji). Gdy zmieniam procka - odpala sie. Czy mozliwe bym spalil procka?
- na nim nic nie widac - wszystko wyglada ok (troche mi sie pomazal pasta
izolacyjna). Gdy wsadzam tegoz procka do siebie do kompa - rowniez nie
rusza.
Dzis kupilem juz procka(2000XP) bo z poprzednim (1600 XP) na tej samej
plycie (ale w innym kompie) bylo podobnie - nagle pewnego dnia (3 dni temu)
po prostu nie odpalil. czy to mozliwe ze on tez jest spalony - na innych 2
plytach nie poszedl. Mam w domu 2 procki ktore nie chca dzialac w ciagu 3
dni - dramat.

moze znacie jakies lekarstwo ?

--
pozdrawiam