Seagate - maly problem

Autor: pY+oN9 (pyton9_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 10:57:30 MET

Witam!

Mam dysk Seagate Baracuda 7200 8MB i od kilki dni zacząl mi hałasować,
znaczy lekko "chrzęsci" podczas pracy, mam go dopiero 2 miesiące więc troche
zdaje się to dziwne, dodam jeszcze ze gdy chce coś przegrac z jednej
partycji, albo rozpakowac tam jakis plik to przez około 15 sekund nic sie
nie dzieje i dopiero po chwili rusza, wlasnie min. innymi wtedy
hałasuje...może jakieś sektory są uszkodzone ? sformatowanie pomoże ? albo
jakis program do naprawy...

z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam