Re: do weteranów majsterkowiczów:) - amd 500@...

Autor: QaczorQwak (rydberg_at_o2.skasuj-to.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 17:43:16 MET

filodendron wrote:

> dzwięk
> oile
>
> drzemją
> niejest
> odpada(nieudało [...] namiezyć). Pozastaje
> doszłem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> plontanina kabelków niebyła by tak przerażajaca( no i
>
> niejasnosci dotyczą puki
>

> bjorąc
> niedałoby
> jednym?(zakładając że rozpatrujemy konkretne ustawienie - gdyż mniemam iż
>
> jest uwarunkowana założeniem o konfigurowalnosci użądzenia)

Z reguły stoję na stanowisku, że tekst świadczy za autora i nie czepiam się
ale teraz nie zdzierżyłem.
Może i jesteś lama z elektroniki, ale NA PEWNO jesteś HIPER LAMA z
polskiego. Na 19 linii Twojego listu tylko 7 (sic!) nie zawiera błędu
ortografcznego, stylistycznego lub, że tak powiem, technicznego (sposób
wstawiania nawiasów). A niektóre mają nawet trzy. I zdecyduj się czy
stosujesz polskie znaki diaktryczne czy nie, bo z Twojego listu wynika, że
należysz do tych bardziej leniwych użytkowników języka polskiego, którym
się po prostu nie chce (myśleć).
Postanowiłem napisać ten list na grupę ponieważ filodendron jest odsobą
anonimową i nikomu konkretnemu krzywdy tym nie wyrządzę (to tak dla innych
czepialskich).

Pozdrawiam

J.D.