Re: Ile moge wolac za ten sprzet?

Autor: Lukas (hotline_lukas_at_op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:06:28 MET

Użytkownik "Lukas" <hotline_lukas_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "wuja" <grawo.no.spam_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
<balancee_at_usunto.interia.pl>

> Rzeczywiście dopiero teraz gdy Wojtek napisał to sczaiłem że ten komp nie
ma
> procesora. Sory za ta wpadę i dzieki Wojt.

Nie ale mój klient mógłby być zainteresowany. Masz tu namiary
xeox112_at_wp.pl. A co do tej ceny to za tyle ludzie odemnie biorą PC. Ostatnio
sprzedałem kompa opartego na procesorze 486 120Mh(z wbudowaną grafiką bez
CDROMU, bez dzwieku, nawet AGP nie bylo) za 250zł właśnie temu kolesiowi co
ci dałem maila. Wiec pisz do niego przy odrobinie szczescia kupi od ciebie.