Re: ale to denerwuje :D, szczegolnie w nocy jak sie kompa zapomni wylaczyc :D

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:11:26 MET

świeci
być,

bedzie..

..gdybys zechcial odpowiadac badz pytac pod trescia a nie w
temacie...

Ja mam mysz poprzez przejciowke na PS2 (jest jakis problem
mojej myszy z USB na mojej plycie) i tez swieci. Nie tylko
laser ale i niebieskie oczko w obudowie myszy wlasnie przy
wylaczonym kompie. Nie mam w zwyczaju wylaczac wylacznikiem
w zasilaczu badz nurkowac pod biurko do listwy.. Moja plyta
to Asrock K7S8X.. wiem ze w Asusach jest podobnie natomias w
ECS K7S5A to zjawisko nie wystepowalo.

Robert