Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: Osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:17:43 MET

Witam

A ja wlasnie sie zdecydowalem na NEC'a 991SB (choc kupie go dopiero za
jakies 3 tygodnie)- wierz mi przeczytalem w necie chyba wszystko co sie dalo
na ten temat - a poszukiwania i wybor nastepcy mojej wysluzonej 15philipsa
trwaly blisko dwa miesiace. Jasne - zdarzylo mi sie przeczytac kilka
negatywnych opinii na temat tego kinolka - kilka - na kilkadziesiat
przeczytanych. Tych pozytywnych bylo jakies 95%. A z tych 5% polowa
przypadkow dotyczyla dwoch czerwonych, poziomych linii:)ktore cvoniektorym
przeszadzaly.
Zupelnie inaczej sprawa wygladala przy LG 900P - tu zadowolonych bylo ok
40%.
Ten monitor mialem w pierwszej wersji brac. Ale z tego co slyszalem, nawet
jesli wybierzesz egzeplarz z kilku - to sa duze szanse na to ze po roku,
dwoch bedzie mial problemy z utrzymaniem parametrow. Poza tym sporo osob
narzekalo na geometrie, blade kolory (ale to zalezy jeszcze od grafy)...

Co do Samsunga 959NF- tu zbyt wiele opini nie widzialem, a te ktore byly to
ok 90% zadowolonych (moze dlatego ze nie szukalem zbyt gorliwie:) - 959NF w
odroznieniu od poprzednikow prezentuje sie super. Co do poprzednikow - tu
wlasnie duzo osob narzekalo na piszczenie..... Moze bym sie i zastanawial na
nim ale jest jak dla mnie duza roznica w cenie w porownaniu z NECiem - ponad
200zl, ktore wole dolozyc do lepszej grafiki. Poza tym jest troche mniejszy
od Samsunga co dla mnie rowniez ma znaczenie.

Philips - byl rowniez jednym z kandydatow - niestety w opnini (zbyt wiele
ich zreszta nie ma) wiekszosci te super parametry sa glownie na papierze....

Wszystko co napisalem oparte jest tylko na tym co udalo mi sie wyczytac w
necie. Sam osobiscie nie testowalem zadnego z nich:)

Pozdrawiam
Osiah