Re: 1280x1024 - zalecana rozdzielczosc dla 19" a proporcje ekranu

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:14:06 MET

> Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby Radek8500 nie umiał wyświetlić
> 1280x960

Fizycznie wyswietlić potrafi, jak najbardziej.
Ale po prostu obecne drivery karty lub zapisy
w INF monitora - nie oferują takiej rozdzielczosci.

Dodalem ją do rejestrów PowerStripem, ale nie do konca
jest OK, i chyba nie obejdzie sie bez powalczenia
z bardziej zaawansowanymi parametrami, o ktorych nie mam
mglistego pojecia.

Ale na razie to olewam - poczekam aż wstawię nowy monitor,
być moze wtedy pewne tryby same się pojawią...
Jesli nie, to pokombinuje z driverami...

Poki co mam jednak cięzki dylemat co wybrac:
1. Philips 109P40,
2. LG-Flatron F900P
3. Samsung 959NF

Ale o tym napisalem w osobnym wątku.