Re: 1280x1024 - zalecana rozdzielczosc dla 19" a proporcje ekranu

Autor: Macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:03:38 MET

latet wrote:

> W ostatecznosci tak zrobię.... ale niechętnie, bo to jednak
> dodatkowy program, zewnętrzny tweaker, itp, itd....
>
> Najpierw pokombinuję z innymi wersjami driverów do 8500,
> a może po zmianie monitora po prostu pojawią się dodatkowe tryby?
>
> A może kupię Radka 9200, bez wiatraczka - będzie ciszej.

Opisz rezultaty. Ja:

- mam Radeona 7000
- nie używam PowerStripa (ale mam Rage3DTweak)
- mam 17" CRT oraz 15" LCD w układzie dwumonitorowym
- Wszelkie tryby, w tym 1280x960 i 1280x768 są dostępne i działają bez
problemu (jeśli tylko monitor umie je łapnąć, mój MAG 786FD jakoś nie ma
problemu prawie z żadnym trybem).

Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby Radek8500 nie umiał wyświetlić
1280x960, natomiast w pokaszanione wpisy do rejestru Windows jak
najbardziej wierzę i przy różnych kombinacjach karta/monitor
wielokrotnie z nimi walczyłem. Najczęściej pomaga wychrzanienie
wszystkich wpisów monitorów (w bardziej drastycznej wersji także starych
sterowników grafy) w trybie awaryjnym, a potem instalacja na czysto
możliwie nowych sterowników. Normalnie usunięcie sprzętu z panelu
sterowania hardware wystarcza, ale czasem trzeba też ręcznie wywalić
wpis z rejestru.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com