Re: 1280x1024 - zalecana rozdzielczosc dla 19" a proporcje ekranu

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 10:40:22 MET

> PowerStrip i dodajesz dowolny tryb jaki ci sie podoba.

W ostatecznosci tak zrobię.... ale niechętnie, bo to jednak
dodatkowy program, zewnętrzny tweaker, itp, itd....

Najpierw pokombinuję z innymi wersjami driverów do 8500,
a może po zmianie monitora po prostu pojawią się dodatkowe tryby?

A może kupię Radka 9200, bez wiatraczka - będzie ciszej.

Dzieki,

latet