Re: Athlon 2600+ Barton

Autor: Jakub Grabowski (jgrabowski_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 13:53:29 MET

Użytkownik Ireneusz napisał:
> plyta glowna to GF-N400 Pro2 niby ma kontrole obrotow wentylator procka i

Moim zdaniem "ten typ tak ma". Złożyłem 3 kompy na płytach Gigabyte'a z
tej serii (sam mam 7N400 Pro) i na wszystkich temperatura była wyższa o
ok. 15 stopni niż na innych płytach. Dotykałem do radiatora i na moje
oko (a raczej palec) temperatura jest OK (czyli czujnik zawyża). Być
może jest to spowodowane tym, że te płyty mierzą temp. z diody w rdzeniu
a nie z druta w sockecie. W pierwszych wersjach biosów podawana była
temp. o 15 C niższa. Myślę, że jeżeli dobrze założyłeś wentyl to nie
masz się czym przejmować. Jeśli temp. bardzo Cię martwi to obniż
napięcie na procku (ja na 2600+ XP obniżyłem o 0.125V i 100% stabilnie i
ok. 9 stopni mniej).

Pozdrawiam,
        Jakub Grabowski.