Re: Athlon 2600+ Barton

Autor: Ireneusz (ireneuszvnospam_at_nospam.op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 19:04:12 MET

Użytkownik "-=MaR=-" <zne_at_m.cy[ROT-13]> napisał w wiadomości

> Za wysoka... podejrzewam słaby coolerek lub zły montaż tegoż coolerka.
Przy
> "normalnym" - nawet nienajlepszym - chłodzeniu procek winien pracować max.
> do 50C.
> Procek posmarowalem markowa pasta
a cooler mam z regulacja docisku wiec siedzi bardzo dobrze na procku .

Wlaczylem dodatkowy wentylator w obudowie (wyciaga powietrze)
 i temperatura na procesorze spadla do 54"C .
plyta glowna to GF-N400 Pro2 niby ma kontrole obrotow wentylator procka i
stale wlaczona
-kreci go jednak w granicach 2900(tyle mial cooler gdy byla temperatura
70"C),
 dodatkowy za-to kreci sie 3000 ,
dodam ze wentylator mam z zestawu a w obudowie bylo naprawde goraco .

Na marginesie uzyskalem taka temperature w czasie grania ,
tydzien mam ten procesor i nigdy bios nie sygnalizowal 70:C
(na tyle ustawilem sygnalizacje w Biose) .

Pozdrawiam szanowna grupe Ireneusz