Re: Athlon 2600+ Barton

Autor: Ireneusz (ireneuszvnospam_at_nospam.op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 22:08:10 MET

> Moim zdaniem "ten typ tak ma". Złożyłem 3 kompy na płytach Gigabyte'a z
> tej serii (sam mam 7N400 Pro) i na wszystkich temperatura była wyższa o
> ok. 15 stopni niż na innych płytach. Dotykałem do radiatora i na moje
> oko (a raczej palec) temperatura jest OK (czyli czujnik zawyża). Być
> może jest to spowodowane tym, że te płyty mierzą temp. z diody w rdzeniu
> a nie z druta w sockecie. W pierwszych wersjach biosów podawana była
> temp. o 15 C niższa. Myślę, że jeżeli dobrze założyłeś wentyl to nie
> masz się czym przejmować. Jeśli temp. bardzo Cię martwi to obniż
> [...]
   odnosnie napiecia 1,760V, 3,290V,4,960V,11,750V takie mam mniej wiecej .
 Odnosnie modyfikacji podlozylem pod wentylator firmowa podkladke dystansowa
miedziana
 i spadla temperatura tak jak pisze do 50"C (wczesniej bylo Idle 54 a stres
60) .
Teperatura sie nie przejmuje juz a w biosie alarm ustawilem na 60"C -
 jakos caly dzien chodzi w stres (pogrywam troche ) i cisza ,
jedno mnie martwi ze bios pisze Unknow Procesor ,
 ale mysle ze niedlugo GigaByt`e wyda latke pod Bartona do GA-7N400 Pro2 .

Pozdrawiam szanowna grupe Ireneusz