Re: Seagate - maly problem

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 11:35:05 MET

> Mam dysk Seagate Baracuda 7200 8MB i od kilki dni zacząl mi hałasować,
> znaczy lekko "chrzęsci" podczas pracy, mam go dopiero 2 miesiące więc
troche
> zdaje się to dziwne, dodam jeszcze ze gdy chce coś przegrac z jednej
> partycji, albo rozpakowac tam jakis plik to przez około 15 sekund nic sie
> nie dzieje i dopiero po chwili rusza, wlasnie min. innymi wtedy
> hałasuje...może jakieś sektory są uszkodzone ? sformatowanie pomoże ? albo
> jakis program do naprawy...
Mój U5 5400 obr/min zaczął w Listopadzie 2003r wydawać metaliczne odgłosy
podczas pracy, nie zawsze tylko jak wchodził w jakieś określone sektory
dysku.
Przy próbie ponownego podziału na partycje wieszał komp w czesie
formatowania nowych partycji. Miał 2,5 roku i na szczęście jeszcze
gwarancję, więc go oddałem i 2 tyg. temu dostałem inny. Na szczęście nie
padło od razu całkowicie tylko miałem czas na zgranie zawartości.
Pozdr
peterd