Re: Problem z instalka drukarki Lexmark Z11

Autor: axe (axe2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 11:30:50 MET

A jak myslisz ? Oczywiscie ze pod adminem. Sorry. Moze rzeczywiscie NTG, ale
jak juz jest to moze ktos pomoze. Ja juz sam niewiem. Pierwszy raz mam taka
akcje. Sprawdzalem port w biosie, kable i sama drukarke. Na plycie sa
sterowniki ale tylko do win95 i win98, wiec sciagnalem nowe ale ze niema
zadnego exe-ka to nie kumam gdzie je w grac i czy to cos pomoze. Ale to
chyba nic nieda, bo i tak one maja dziwne rozszerzenia. Pomoze ktos ? :)