Re: wiatraczek

Autor: Lukas (hotmail_lukas_at_op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 10:38:46 MET

> Hello.
> Czy po wylaczeniu wiatraczka na karcie graficznej geforce mx400 karta
bedzie
> dzialac caly czas? przeszkadza mi szum tego wiatraka i chce sie go pozbyc.

Karta nie bedzie działać bo nie bedzie miala wystarczajacego chlodzenia,
mozesz sprobowac wymienic wentylatorek na radiator, ale najpierw musisz
sprawidzic czy twoj wentylator jest 1.przykrecony,
2.przyczepiony plastikowymi zaczepami,
3.przyklejony.
W przypadku 1 i 2 niema problemu, zdejmujesz wentylator i przyklejasz
radiator, ale w przypadku 3 najlepiej nic nierób bo możesz rozwaliuc
grafike.