Re: 1280x1024 - zalecana rozdzielczosc dla 19" a proporcje ekranu

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 10:47:24 MET

> 1. A nie możesz zrobić 1360x1024?
> 2. Czy w driverze nie ma opcji "custom modes", żeby ustawić własne x y i
Hz?

Niczego takie tam nie widzę.... ;-/

> 3. Kup nVidię :)

Dzieki, juz mialem, i to 3 rózne. Z każdą byl ten sam problem -
- zła współpraca z ACDSee.

> Ostatecznie możesz trochę skrócić obraz w poziomie <-> , aż kółka będą
> okrągłe.

Tia..... testowalem to..... ale glupio to wyglada z 2-cm czarnymi
marginesami
po bokach.

> Ja na 19" wrzucałbym 1400 albo 1600 (co najmniej :) )...

1600 to dla mnie za duzo na 19", jestm przyzyczajony do większej
wielkosci ikonek, czcionek i innych elementów.

Staram się tak dobierać rozdzielczosc do wielkosci monitora,
aby kwadrat o linia dlugosci 300 pix miała na ekranie 9 cm.
To jest dla mnie "normalna" skala wielkosci ma ekranie.

Pozdrawiam,

latet