[his excalibur radeon 9200] zgrywanie - jak zmienic z NTSC na PAL?

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 01:35:12 MET

Witam,
mam problem ze zgrywaniem fimow wideo przy pomocy karty HIS Excalibur
Radeon 9200. Niektore programy pisza, ze nie byly w stanie wykryc
uzadzenia przechwytujacego, a virtual dub wyswietla czarno bilay,
skaczacy obraz z mrugjacym pase m na gorze i fioletowymi przeblyskami.
Przejrzalem archiwa grupy i znalazlem problem zblizony do mojego -
podobno trzeba gdzies zmienic ustawienia z NTSC na PAL. Gdzie i jak to
zrobic?

bardzo prosze o pomoc
k.