Re: Athlon 2600+ Barton

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:50:56 MET

Użytkownik "Marcin Madej" <straits_no_spa+m_at_madnet.lub.pl> napisał w
wiadomości news:c1r2up$ntg$1_at_opal.futuro.pl...

> Nawet nie wiem - jakiś podstawowy za niecałe 50 zł ;p

Jasne... choc sa wiatraki i wiatraki.
Te tanie podobne do mojego CoolerMastera sa ciche, ale maja
inne wady.
Przede wszystkim wytrzymalosc, pochodzi 2 miesiace i jestem
pewien ze zmieni mu sie poziom halasu.
Dlatego mysle ze dobrze jest wyjsc troche ponad przedzial
najtanszych.
Jesli przymierzasz sie do kupna czegos cichego i wydajnego
przyjrzyj sie temu:
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=8278&sid=1

i temu .
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=8145&sid=1

Zreszta do zakup tego drugego mam w planach juz w tym tygodniu.

pozdr.
Przemek.