Re: Unable to communicate with modem hardware.

Autor: Aga (netaga_at_op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 23:57:28 MET

Użytkownik "Lukas" <lukas_o_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Artur" <map_at_jugo.k-ow.net> napisał w wiadomości
> komunkat.
> jest
>
> A instalowałeś orginalne sterowniki czy te spod WIN, jesli te drugie to
> zainst orginałki. A jesli to nie pomoze to sprawdz jeszcze raz czy dobrze
> włożyłeś karte do gniazda PCI(czasami trzeba to zrobić brutalnie) i
spróbój
> przełożyć do innego gniazda PCI. Jesli nadal nie bedzie działać to zostaje
> ostatnia możliwosc modem nie współpracuje z interfejsem acpi.Musisz w
> [...]

1. Czy modem pokazuje zaraz po starcie kompa "Communication Device"
2. Czy windows go sam wykrywa czy instalujesz "na siłę"
3. Czy nie zainstalowałeć go czasem na fizycznyme porcie COM1 lub COM2
4. Czy masz tylko 1 modem?
5. Czy stery masz na pewno do OmenII a nie wczesniejszego Omen

5 x TAK - musisz wydać 4 dychy na nowy modem ;)

Pozdr.