Re: Unable to communicate with modem hardware.

Autor: Artur (map_at_jugo.k-ow.net)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 11:08:03 MET

Użytkownik "Aga" <netaga_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lukas" <lukas_o_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> 1. Czy modem pokazuje zaraz po starcie kompa "Communication Device"
W momencie proby polaczenia pokazuje komunikat : Unable to communicate with
modem hardware, oraz Blad 680
> 2. Czy windows go sam wykrywa czy instalujesz "na siłę"
Windows wykrywa go sam, ale stery musze mu podac.
> 3. Czy nie zainstalowałeć go czasem na fizycznyme porcie COM1 lub COM2
Tak, chociaz w README zalecaja COM4
> 4. Czy masz tylko 1 modem?
TAK
> 5. Czy stery masz na pewno do OmenII a nie wczesniejszego Omen
Wydaje mi sie ze tak. Modem dzialal dychczas prawidlowo, nagle przestal
dzialac. I na inny kompie tylko z innym windowsem, modem tak samo sie
zachowuje.