Re: Unable to communicate with modem hardware.

Autor: Lukas (lukas_o_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 21:44:33 MET

Użytkownik "Artur" <map_at_jugo.k-ow.net> napisał w wiadomości
> Podczas diagnostyki modemu lub probie polaczenia wyskakuje mi ww.
komunkat.
> Sprawdzalem ten modem na dwoch roznych kompach. Czy to znaczy ze modem
jest
> uszkodzony. Modem to Pentagram OmenII.

A instalowałeś orginalne sterowniki czy te spod WIN, jesli te drugie to
zainst orginałki. A jesli to nie pomoze to sprawdz jeszcze raz czy dobrze
włożyłeś karte do gniazda PCI(czasami trzeba to zrobić brutalnie) i spróbój
przełożyć do innego gniazda PCI. Jesli nadal nie bedzie działać to zostaje
ostatnia możliwosc modem nie współpracuje z interfejsem acpi.Musisz w
menedzeze urzadzeń zmienić sterownik komputera z acpi na standardowy PC.
Jeśli to wszystk nie pomoże to znaczy że modem nie działa.