Plyta gl KA-6100 i PIII

Autor: Mirosław 'Miron' Ambroziak (mironiasty.spam.trap_at_gazeta.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 18:52:43 MET

    Witam grupowiczów,

dawno tu nie zaglądalem bo nie mialem problemów z PCtem:) Aktualnie mam.
Oto on:
jako komputer roboczy słuzy u mnie w domu zestaw na pl. głownej FIC
KA-6100 i C333. (Win XP)
Sciągnąłem instrukcję do plyty głownej i przeczytałem w niej, że obsługuje
max 100 (103) MHz i mnożnik max 5,5. Nie ma za to nic o tym czy obsluguje
PIII. Czy zdaniem grupowiczów nie będe miale problemów jesli w miejsce
C333 kupię PIII 550? Czy ta plyta wykorzysta mozliwości jakie daje PIII?
Z góry dziękuję za odpowiedz(i).

--
Pozdrawiam
Mirosław 'Miron' Ambroziak