Re: Klawiatura zalana

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:35:54 MET

Czesc,

Jesli to klawiatura gumowa to przywrocenie je poprzedniej uzywalnosci choc
nie niemozliwe to bedzie Cie jednak sporo kosztowac. Moja po spotkaniuz
piwem nie chciala sie juz niegdy odezwac. Pod tym wzgledem duzo lepsze sa
np. klawiatury logitech. To sa klawiatury pojemnosciowe i maja nawet dziurki
na wylot zeby jakby sie je zalalo to plyn sie po prostu wyleje.
No i sie nie sklejaja.

Pozdrawiam,
Andrzej.