Re: Strzelający skaner

Autor: Piotr J. (bikrut_at_op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 15:02:25 MET

> Witam
> Mam Musteka 1200 i on wydaje takie odglosy w przypadku kiedy nie
lezy
> na płaskiej powiezchni , jego konstrukcja w stosunku do wielkosci
jest
> dosc wiotka i mechanizm przesuwu glowicy sie nie pozycjoinuje
>
> Pozdrawiam

To chyba jednak nie to... Wydaje mi się, że to wina obudowy, jakiegoś
niedopasowania... Próbowałem zapuścić skaner bez szyby i pokrywy i
szło bez problemów: cichutko, sprawnie i szybko. Po założeniu szyby
jakieś trzaski sie pojawiają, obudowa wpada w drgania i to słychać,
również gdy głowica skanera wraca do położenia wyjściowego. Może da
się to jakoś wygłuszyć?

pozdrawiam
Piotr Jankowski