Re: No no, czyżby Huntkey zaczął robić idealne pod k ażdym względem zasilacze?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 12:43:07 MET

W artykule news:c1n6rj$c6i$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Łukasz Ledóchowski z adresu <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Za 230 zł masz Chiefteca 360W DF więc to jest ogromna różnica.

Ja w czwartek kupilem za 240zl od reki u siebie w Cz-wa:)

> Dziwie sie, że na twojepc.pl porównali do modelu 202, a nie 302.

A jaka jest pomiedzy nimi roznica?

Btw czy wtyczka do SATA jest taka waska i czarna, bo u mnie wlasnie
tak wyglada jedna z wtyczek zamiast molexa?

To moze od razu napiecia podam jakie mi MB pokazuje:
3.3V=3.48
5V=5.1
12V=12.48

Dobre sa, bo mi wydaja sie chyba troche za wysokie?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644