Re: Matrox vs ATI vs Reszta Swiata, cz. II [długie wyszło]

Autor: szafran (szafran_at_civ.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 12:41:59 MET

PP wrote:

> troche przeholowales. nie chcialo mi sie tego czytac do konca.

Fakt, troszkę się rozpisałem. :)

W skrócie: stacja graficzna do fotoedycji i dtp z większą możliwością
grania, niż oferują karty Matroxa. Główny nacisk kładę na stabilność
konfiguracji i jakość/kalibrowalność obrazu 2D. Wydajność 3D jest ważna,
ale drugorzędna.

1) Płyta główna: Asus P4C800 Deluxe lub Asus P4P800 Deluxe
2) Procesor: P4 3.0 Ghz, HT, 800 Mhz, .13 i tak dalej. Czy wzrost
wydajności w przypadku P4 3.2 GHz uzasadnia cenę wyższą o jakieś 250 zł?
3) Obudowa/zasilacz: Enlight midi z serii 72xx, może jakiś Chieftec
4) RAM: 2 x 512 MB 400, najprawdopodobniej Kingston
5) Karta graficzna: diabli wiedzą, wstępnie Asus R 9600 XT 128 MB lub
podobny Sapphire (będę próbował kupić z możliwością wymiany na Matroxa
Parhelię, jeśli jakość obrazu 2D nie będzie mi odpowiadać - jestem
przyzwyczajny do Matroxów).
6) Karta muzyczna: bez wymagań, to co na płycie musi wystarczyć
7) HDD: jak najmniejszy Seagate ATA-100 z buforem większym, niż 2 MB
(potem przełożę ze starego kompa HDD Seagate SCSI-160 i kartę SCSI)

Proszę o uwagi. Szczegóły w pierwszym poście w watku.

Tak lepiej? :D

pozdrawiam
szafran

--
|||||||||| szafran >>>> mailto:szafran_at_civ.pl |||