Re: Dziury w plycie

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 12:19:30 MET

Użytkownik "Piotr" <pionawro_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam ochote na zlozenie na proca zalmana 7000cu, tylko niestety moja
plyta
> nie ma dodatkowych dziur (na liscie firmowej ujeta jest jako
> niekompatybilna). Chcialem zapytac czy ktos probowal w solteku sl
frn2-rl
> dziurki takowe wykonac? I z jakim efektem? Albo czy sa jokies
przejsciowki?
> pozdrawiam
> Piotr

a tak na serio. jak zamierzasz to zrobic nie przewiercajac jednoczesnie
sciezek? Wiedziales, ze oprocz tych sciezek co widac na wierzchu i od
spodu jest jeszcze 4-8 warstw sciezek wewnatrz plyty??
Albo jestes trollem, ze zadajesz trakie pytania albo sam nie wiem kim...

 http://rtfm.bsdzine.org/#ZANIM

 http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

 http://www.cryingwall.prv.pl/
 http://binaries.bigg.pl/main.php?id=sciana