Re: Dziury w plycie

Autor: Piotr (pionawro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 12:42:05 MET

DeJotPe napisał(a) w wiadomości: ...

>Albo jestes trollem, ze zadajesz trakie pytania albo sam nie wiem kim...

Dziekuje za odpowiedz, troche mi rozjasnila. A forma... hm, jak dowcip,
jestes konsekwentny. To duzo w tym rozpedzonym swiecie.
Powiedz mi jeszcze kto to wg ciebie "troll", czy to jakies chamidlo co na
zwykle pytanie odpowiada napascia? Ktos slacy obrazliwe posty? Czy ktos
inny? Wiesz jestem zdezorientowany, ty taki oblatany, pewnie wiesz.
pozdrawiam
Piotr