Re: silent hill 3 - catalist

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:58:10 MET

Użytkownik "Marcin S." <evilek_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Dzieki, sprobuje....
> I jeszcze jedno... w jaki sposob instalujecie catalisty? Wczesniej
uninstall
> starych, czy mozna spokojnie na wczesniejsza wersje instalowac? Uzywacie
> programow do usuwania starych sterownikow? (cos w stylu
> detonatordestroyer:>)
> Pytanie dosc glupie, ale nie wiem w czym tkwi problem z kompem... Nie mam
> specjalnie ochoty robic reinstalki systemu, a juz powoli cierpliwosc
> trace....
>
> Pozdrawiam

Witam. Catalisty instalowałem przez jakiś czas na wcześniejszcze wersje.Raz
mi sie coś pogryzło strasznie, podejrzewam że była to wina programu ATITool
do overclockingu ale od tej pory robię uninstall starych i instalka nowych.
Przy odinstalowaniu starych podejrzeam że jest większa pewność że sie nic
nie pogryzie. Programów specjalnych nie urzywałem.. poprostu uninstall z
dodaj/usuń. Ale napewno jakies specjalne programy są lepsze, tylko nie znam
ich nazwy (poszukam). Pozdrawiam