Re: silent hill 3 - catalist

Autor: Marcin S. (evilek_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:03:53 MET

Użytkownik "Dempsey" napisał w wiadomości
> Witam. U mnie podczas instalacji najnowszych catalistów błąd nie
wyskakuje.
> Może spróbuj pobrać inny pakiet bo ten co masz może być walnięty.
Pozdrawiam
Dzieki, sprobuje....
I jeszcze jedno... w jaki sposob instalujecie catalisty? Wczesniej uninstall
starych, czy mozna spokojnie na wczesniejsza wersje instalowac? Uzywacie
programow do usuwania starych sterownikow? (cos w stylu
detonatordestroyer:>)
Pytanie dosc glupie, ale nie wiem w czym tkwi problem z kompem... Nie mam
specjalnie ochoty robic reinstalki systemu, a juz powoli cierpliwosc
trace....

Pozdrawiam