temp. proca..stara plyta..help..!!

Autor: Senoh [SZN] (crizm_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:53:24 MET

witam..

pacjent --- chaintech 6VIA3 .VIA VT82C693A apollo pro133 ( 2000 rok )

objawy -temp.procka 55 st,nawet gdy woogule nie obciazony ( procek Caleron
633 na jadrze Coppermine )

Nie wiem czy od nowosci tak chodzil.tzn ,na tej temperaturze.W biosie nie
moge mu sprawdzic temp.bo w okienku pokazuje mi tylko predkosci wiatrakow i
nic poza tym !! a powinno jeszcze pokazac .napiecia i wlasnie temp..Nie wiem
dlaczego tego nie ma ?! wrr.Bios najnowszy w chwili jej zakupu w 2000 roku.
Niestety do tej pory nowszego nie zrobili;-((Temp sprawdzalem SpeedFanem..
nie zebym zaraz panikowal ze jest za gorocy albo cos ( komp chodzi
stabilnie ) ale wg.instr temp.procka powinna wynosci 30-40 st a nie 55
!!;-(( .wiec mam taki chytry plan i sprawdzic ilosc pasty na procku czy
czasem jakis spec nie nalozyl jaj za duzo co wiazalo by sie ze zlym
odprowadzaniem ciepla.Coler na procku wyrabia.nawet wziolem zrobilem 2
wiatrak i przylozylem go z boku ale to nic nie dalo;-//..ktos ma jakis
pomysl co z tym fantem zrobic ?? wiem ze powinienem zmienic plyte ale
funduszy brak;-(((

Senoh

GyGy 1257817