Re: Opinia nt płyt głównych MSI

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 09:12:50 MET

> Z kilkuset Shuttla 2szt do serwisu, z kilkunastu MSI 4 lub 5 do serwisu.
> Może po prostu miałem pecha, ale w każdym razie już nigdy nikomu nie złożę
> nic na MSI, choćby się upierał.

no to ja tez:
z MSI mialem do czynienia wtedy gdy byl na topie kt400 najpierw dostalem
plyte KT4 Ultra z blotoothem (czy jak go sie tam pisze) i po wylaczeniu
dodatkowego kontrolera SATA wiecej go nie ujzalem. Ani ugrade biosu ani nic
nie pomoglo. 3 tygodnie i dostalem nowa plyte ale teraz sie uparlem ze chce
KT4 ultra FISR czyli wszystko oprocz klimy ;-) eee znaczy owego blekitnego
zeba (mozna go bylo sobie extra dokupic ale za cene 200 zl) I to zaczelo
chodzic dosc dobrze tylko w trakcie kopiowania z urzadzenia IDE na IDE
nastepowal zwis i duzo zagubionych clustrow. I okazalo sie ze wine ponosi
szuflada zywkla 80cio zylowa. Problemy minely po jej usunieciu. Co dziwne ta
sama szuflada (a moze szuflady bo sprawdzilem okolo 10ciu tych samych)
dzialala dobrze na innych sprzetach a na MSI nie chciala :-(
Generalnie ta wersja plyty niezwykle wypasiona i dopracowana pod kazdym
wzgledem od hardware'u do software'u.
Moja statystyka: MSI wypada na 3cim miejscu jako "jakosciowy" producent plyt
glownych.
Szkoda tylko, ze cena tego tworu byla na owe czasy dosc wysoka.

zdrowko
x4y4