Re: Komputer dla studentki :).

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 18:10:49 MET

T. wrote:
> Widzisz, ja to samo mogę powiedzieć o Tobie. Jeśli ktoś jako komputer
> do firmy lub do domu, do stabilnego działania proponuje mi ECS to
> natychmiast kończę rozmowę z takim osobnikiem. Różnica w cenie między
> ECS a np starszym modelem Asusa (oba w sklepie) wynosi mniej niż 100
> pln.
> A szansa wygrania w totka jest większa niż powiedzmy 2 letniej
> bezproblemowej pracy na ECSie. Dlatego uważam że warto nawet
> ostatecznie kupić powiedzmy roczny używany sprzęt niż nowego ECS'a
> czy ASRock'a.

Co Ty nie powiesz?! Sugerujesz więc że zarówno ja i kilku moich znajomych
powinniśmy być od dawna milionerami. Wyraźnie napisane było, że komputer ma
być do 1k zł. Ja bym brał ECSa bez zastanawiania się, zamiast kupywać
używaną płytę za 100zł więcej niż nówka ECS, albo nową za 0.5k PLN.

PS. Moja K7S5A chodzi 24/7 od prawie półtora roku - zero zwiech, proc i
pamięć podkręcone do granic możliwości.

--
Piotr Slawinski
GG: 782837